torsdag, april 22, 2010

Idag

torsdag är de vilodag för mej fast hade man vetat att de skulle bli så fint väder som de är nu ute jämfört med vad de va igår så hade man tagit vilodagen igår för som sagt man gick på gymmet istället för att cykla ute pga snön för lusten verkligen rann ut ur en att cykla ute plus de kändes inte säkert att cykla med snöslasket på vägarna med dom smala däcken på cyklen så där brast de i min mentala träning cykla i kraftig motvind, kantvind eller regn klarar ja men snö där går gränsen med madonen....

Fast måste säga att man kände sig stark på spinningen för man verkligen pressade sig även om den längsta låten va lite över 6min lång o såna låtar gillar ja inte att köra intervall till tycker de är mer roligare att köra typ 2-3min med 1min vila mellan intervallerna..

Pratade med min ex grannes pojkvän efter passet o de visade sig att han hade varit veckan innan nere i torrevieja med Urban o Kurt så de blev snack om vilka runder man hade kört o vilken som va ens favorit runda o hur goa apelsinerna va i lunden ......

Inga kommentarer: